The selection process for awarding the UWC scholarship to students from Bosnia and Herzegovina is under the direction of the UWC National Committee of BIH. The selection process is based on completed application forms sent to the UWC Selection Committee within the period of the call for scholarships, usually published in February. Eligible students should be in their second year of high-school at the time of applying. As part of the call for applications, the selection process involves: evaluation of the submitted documents (first round), testing (second round), and an interview with the selection committee (final round) which is accompanied by activities such as workshops or collective guided activities of the candidates.
All parts of the selection are aimed at evaluating the level of general culture, personality, motivation, interests, skills, affinity with the ideals of UWC and other characteristics of candidates.
The full scholarship for the full two years of education covers:
Scholarships to the UWC Mostar are provided by our kind supporters.
Although lessons at the UWC Mostar are held in English, complete fluency in this language is not a requirement for selection. Knowledge of English at the time of application is not crucial, but is preferred. Students struggling with English will be assisted by teachers and peers, in order to ensure that it does not become an obstacle in achieving student's' potential.
Proces odabira za dodjelu UWC stipendija učenicima iz Bosne i Hercegovine, pod vodstvom je UWC Nacionalnog odbora BiH. Proces odabira započinje sa popunjavanjem prijavnog obrasca koji se šalje Nacionalnom odboru BIH u roku od poziva za dodjelu stipendija, obično objavljenom u veljači/februaru.
U vrijeme podnošenja zahtjeva, učenici trebaju pohađati drugi razred četverogodišnje srednje škole. U sklopu natječaja, selekcijski postupak podrazumijeva razmatranje dostavljene dokumentacije (prvi krug), test (drugi krug), te razgovor s izbornim povjerenstvom (završni krug) koji uključuje i aktivnosti, poput radionica ili zajedničkih vođenih aktivnosti kandidata.
Svi dijelovi selekcije usmjereni su na vrednovanje razine opće kulture, osobnosti, motivacije, interesa, sposobnosti, sklonost UWC idealima i drugim karakteristikama kandidata.
Puna stipendija za dvije godine obrazovanja pokriva:
Stipendije za UWC Mostar pokrivene su od strane naših donatora.
Iako se nastava u Koledžu ujedinjenog svijeta u Mostaru održava na engleskom jeziku, kompletna fluentnost u poznavanju jezika nije uvjet za izbor. Znanje engleskog jezika u trenutku prijave na natječaj nije presudno, ali je poželjno. Međutim, učenicima koji imaju poteškoće sa engleskim jezikom pomagati će profesori i njihovi vršnjaci, kako bi se osiguralo da jezik ne postane prepreka u ostvarivanju potencijala samih učenika.
Процес за додјелу UWC стипендија ученицима из Босне и Херцеговине је под руководством UWC Националног комитета БиХ. Процес селекције почиње попуњавањем пријавног образца који се шаље Националном комитету БиХ у периоду трајања расписане стипендије за школарину који се обично објављује у фебруару. У тренутку подношења захтјева, ученици требају похађати други разред четверогодишње средње школе.
У склопу конкурса за стипендије, селекцијски поступак подразумијева разматрање достављене документације (први круг), тест (други круг) и на крају разговор са изборном комисијом (завршни круг) који укључују и активности попут радионица или заједничких вођених активности кандидата.
Сви дијелови селекције усмјерени су на оцјењивање нивоа опште културе, личности, мотивације, интересовања, способности, склоности UWC идеалима и другим карактеристикама кандидата.
Пуна стипендија двогодишњег образовања обухвата:
Стипендије за UWC Мостар покривене су од стране наших донатора.
Иако се настава у Колеџу одвија на енглеском језику, течно говорење енглеског језика није услов за избор кандидата. Знање енглеског језика у тренутку пријаве за стипендију није пресудно, али је пожељно. Међутим, ученицима који имају потешкоћа са енглеским језиком помагаће професори и њихови вршњаци како би се осигурало да језик не постане препрека у достизању њихових потенцијала.